Pierwszy w Polsce tytuł skierowany do branży reklamowej i medialnej przeżył w tym czasie niejedną metamorfozę. U jego początków legły dwa magazyny - "Media Polska" oraz "Marketing Polska", które w 1998 r. połączyły się w dwutygodnik. Następnie w 2004 r. pismo zmieniło format na mniejszy i stało się tygodnikiem.
W odróżnieniu od miesięcznika "Press", czytanego najczęściej w redakcjach, "Media i Marketing Polska" cieszy się popularnością głównie wśród pracowników firm marketingowych. Zawdzięcza ją przede wszystkim informacjom na temat przepływów budżetów reklamowych oraz transferów kadrowych. "Media i Marketing Polska" współpracuje z największym amerykańskim tygodnikiem branżowym "Advertising Age" wydawanym przez grupę Crain Communications.
Z okazji rocznicy 15-osobowa redakcja "Media i Marketing Polska" przygotowuje specjalne, 300. wydanie. Znajdą się w nim m.in. zestawienia: 300 osób z branży mediów, reklamy i marketingu, które wywarły bądź wywierają istotny wpływ na rynek, 100 zasłużonych przedstawicieli tych branż oraz 100 rokujących na przyszłość.
Jubileuszowe wydanie "Media i Marketing Polska" ukaże się w najbliższą środę w nakładzie 30 tys. egzemplarzy.