Media Trendy: Grand Prix dla "Gazety"

Nagrodę główną i dwa wyróżnienia zdobyła "Gazeta" w konkursie przeprowadzonym podczas konferencji Media Trendy.

To już ósma edycja imprezy organizowanej przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Towarzyszyły jej dwa konkursy - innowacji w mediach oraz innowacji w planowaniu mediów. Jurorzy Media Trendów przyznali "Gazecie Wyborczej Katowice" Grand Prix w konkursie "Innowacji w Mediach" i nagrodę w kategorii marketing społeczny za "Gazetę z Iskierką". Spośród domów mediowych nagrodę główną otrzymał Starcom za swoją kampanię reklamową dla serwisu aukcyjnego Allegro pt. "Nie kupuj w realu".

"Iskierka" to fundacja założona przez Jolantę Czarniecką, matkę chorego na białaczkę chłopca. Fundacja spełnia marzenia dzieci chorych na nowotwory. Pewnego dnia zorganizowała im wycieczkę do katowickiej redakcji "Gazety Wyborczej" i okazało się, że marzą one o stworzeniu własnej gazety. Nasi koledzy pokazali im, jak to się robi, i powstał pierwszy numer. Sprzedawcy pozyskali dla niego od katowickich firm reklamy za 50 tys. zł. "Gazeta z Iskierką" ukazała się 6 grudnia w nakładzie 62,5 tys. egzemplarzy wraz z codziennym wydaniem "Gazety Wyborczej" w województwie śląskim. Mówiły o tym media lokalne oraz TVN 24 i TVP w Katowicach.

Ponadto "Gazeta Wyborcza" dostała dwa wyróżnienia. Uznanie jurorów zdobyły "Spacerowniki" pisane przez naszych dziennikarzy od 2006 r. oraz dwucenowe wydania "Gazety", które pomogły obronić pozycję tytułu na coraz bardziej konkurencyjnym rynku i stały się inspiracją dla rywali. Wyróżnienie zdobył również portal Gazeta.pl za ofertę "Reklama "Insert online"", dzięki której - obok standardowych wkładek do "Gazety" - reklamodawcy mogli dołączać także ich wersje elektroniczne w portalu.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.