TV Puls szykuje się do bitwy

28 października startuje nowa ramówka stacji. Na razie TV Puls rozwiązała umowę z biurem sprzedaży Polsatu.

Nowa ramówka stacji należącej do zakonu franciszkanów oraz koncernu News Corp. kontrolowanego przez Ruperta Murdocha ma ruszyć już 28 października. "Planowane zmiany obejmują przede wszystkim stronę publicystyczno-informacyjną (...) Puls, dzięki inwestycji rzędu milionów dolarów, dysponuje silną, wiarygodną i niezależną sekcją informacyjną (...). Program informacyjny stacji "Puls Raport" będzie opierać się na informacjach relacjonowanych na żywo z całego kraju" - poinformował nadawca w komunikacie.

Nowy program skierowany do widzów w wieku 16-49 lat oznacza, że stacja zaczyna wyścig o widza z największymi nadawcami komercyjnymi - Polsatem i TVN. Za sprzedaż reklam w TV Puls nie będzie już odpowiadać spółka Polsat Media handlująca czasem antenowym Polsatu oraz TV 4. Umowę o sprzedaży czasu reklamowego stacja podpisała z domem sprzedaży kanałów tematycznych At Media.

At Media obsługuje już w Polsce kanał rozrywkowy Fox Life należący do koncernu News Corp. Ponadto wśród klientów tej firmy są takie stacje jak MTV, Jetix czy Kuchnia.TV.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.