Robbie Williams w reklamach Radia Zet

Radio Zet zatrudniło w swoich reklamach króla angielskiego popu - Robbiego Williamsa. Będzie to druga światowa gwiazda - po Madonnie - w reklamach tej rozgłośni

Dlaczego akurat ten artysta? - Dlatego że Robbie Williams jest najlepiej sprzedającym się artystą europejskim i ma dużo przebojów dobrze znanych w Polsce. Budzi pozytywne skojarzenia i pasuje do marki Radia Zet - mówi Robert Kozyra, prezes Radia Zet.

Williams wystąpił w reklamach wielu znanych marek, w tym Pepsi, Reeboka oraz Smarta, ale po raz pierwszy zareklamuje stację radiową. I nie zrobi tego po angielsku.

Kampania pod hasłem "Radio Zet - czułe granie" z udziałem gwiazdora ruszy 9 września. Dziesięciosekundowe reklamówki nakręcone w maju w Hollywood według scenariusza Marka Bimera i Janusza Mazurczaka mają być emitowane w TVP, Polsacie i TVN. Kampania obejmie prasę, internet oraz kino. Szefowie Radia Zet nie chcą ujawnić kosztów tego przedsięwzięcia. Za planowanie i zakup czasu i przestrzeni w mediach odpowiada grupa Zenith Optimedia.

W ten sposób Robbie Williams dołączy do niewielkiej galerii gwiazd światowego show-biznesu, które podpisały kontrakty reklamowe z polskimi firmami. Są wśród nich m.in. Jean Reno, który reklamował nieistniejące już dziś piwo EB, Sofia Loren zachwalająca makaron Malma oraz Cindy Crawford przekonująca do wody mineralnej Arctic.

Copyright © Agora SA