Indeksujący ponad ponad 3,5 mln produktów Pricegrabber.com powstał w 1999 r jako jedna z pierwszych porównywarek. Obecnie kalifornijska firma jest liderem wśród amerykańskich serwisów tego typu. Oprócz USA działa też na rynku brytyjskim, kanadyjskim, meksykańskim i brazylijskim. Co ciekawe, dla Amerykanów przygotowano dwie wersje strony: po angielsku i hiszpańsku indeksujące ponad ponad 3,5 mln produktów. W listopadzie z serwisu skorzystało 17 milionów unikalnych użytkowników. Z usług porównawczych Pricegrabber.com korzystają takie serwisy jak About.com, Ask Jeeves, Bell South, Comcast i MSN.
Głównym źródłem dochodów Pricegrabber.com są prowizje od zakupów dokonanych przez użytkowników w wyszukanych przez serwis sklepach internetowych. Firma szacuje dochód ze sprzedaży w 2005 r. na 60 mln dol.
Branża porównywarek jest obszarem, gdzie doszło ostatnio do licznych przejęć. W czerwcu grupa medialna Scripps kupiła serwis Shopzilla.com za 525 mln dol, a eBay wydał 620 mln dol na Shopping.com. Rok temu Yahoo! nabyło francuską porównywarkę Kelkoo za 475 mln euro.