GTS sprzedaje internet abonentom TP

GTS Energis, jako pierwszy operator alternatywny, rozpoczyna sprzedaż dostępu do Internetu w technologii ADSL dla abonentów Telekomunikacji Polskiej

Usługa będzie nosić nazwę Internet Biznes DSL. Przeznaczona jest dla wszystkich użytkowników, w tym dużych firm, wykorzystujących łącza internetowe do komunikacji ze swoimi jednostkami terenowymi, jak i średnich i małych przedsiębiorstw, w których wielu pracowników używa Internetu jako źródła informacji potrzebnej w codziennej pracy.

Oferta jest również skierowana do niedużych dostawców usług i zasobów internetowych oraz sieci osiedlowych, a także dla klientów indywidualnych o zwiększonym zapotrzebowaniu na dostęp do Internetu.

W ramach usługi klient otrzymuje asymetryczne łącze bez limitu transferu danych oraz nowoczesny modem ze stałą podklasą adresów IP. Do wyboru mamy modem z jednym portem Ethernet lub wieloportowym switchem z WLAN. Umowa SLA gwarantuje dostępność łącza na poziomie 99 proc.

W ramach hostingu otrzymujemy nieograniczoną liczbę kont e-mail, www oraz aliasów do kont pocztowych. Miesięczny transfer do i z serwera wynosi 20 GB, zaś dostępna na wirtualnym serwerze przestrzeń to 400 MB.

Usługa dostępna jest w 15 strefach numeracyjnych. Do końca roku będzie dostępna na terenie całego kraju.

Analitycy spodziewają się, że liczba abonentów usług szerokopasmowych do końca 2009 r. zwiększy się w Polsce do ponad 7 mln. Dominować ma nadal technologia DSL (m.in. Neostrada) i oferty telewizji kablowej, choć rozwinie się radiowa łączność WiMAX, a także usługi internetowe w sieciach komórkowych (telefonia 3G). Spadek cen internetu nie będzie już tak znaczący. Operatorzy zaoferują więcej za tę samą cenę - nowe usługi i szybsze łącza.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.