Ponad 20 tys. egzemplarzy więcej egzemplarzy "Gazety Wyborczej" sprzedawano codziennie od stycznia do września tego roku w porównaniu z identycznym okresem 2003 r. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. Średnia sprzedaż "Gazety" w tym okresie wyniosła 434 tys., "Faktu" 551 tys., "Super Expresu" 230 tys., a "Rzeczpospolitej" 183 tys. W porównaniu z wrześniem 2003 r. sprzedaż "GW" skoczyła o 7,7 proc. W III kw. 2004 r. sprzedano o 4,4 proc. więcej egzemplarzy "Gazety" niż przed rokiem. "Fakt" odbiera czytelników dziennikom regionalnych - wynika z danych ZKDP. Sprzedaż sześciu tytułów lokalnych Orkla Press w ciągu roku spadła o 8,5 proc., a grupy Passauer o 20,8 proc.