Coraz mniejsza różnica sprzedaży ?Gazety" i "Faktu"

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem w Polsce pozostaje "Fakt", ale jego przewaga nad "Gazetą Wyborczą" z miesiąca na miesiąc topnieje - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy (ZKDP). W maju średnia dzienna sprzedaż "Gazety Wyborczej" wyniosła 464,3 tys. egzemplarzy, o 36 tys. mniej niż "Faktu". Jeszcze w lutym różnica sięgała 230 tys. egzemplarzy. Od początku roku sprzedaż "Gazety" wzrosła o 65,5 tys. egz. dziennie (16,5 proc.), podczas gdy sprzedaż "Faktu" w tym samym okresie była spadła o 45 tys. egz. (prawie 9 proc.). "Gazeta" jest jedynym dziennikiem ogólnopolskim, którego sprzedaż w stosunku do danych sprzed roku wzrosła. Spadki zanotowała "Trybuna" (14,3 proc.), "Super Express" (15 proc.) i "Rzeczpospolita" (2 proc.). Spadek sprzedaży w stosunku do maja 2003 r. zanotowało także dziesięć największych dzienników regionalnych.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.