UPC w drodze do cyfry

Najpierw uproszczenie cenników i lepsza komunikacja z klientami, a w maju telewizja cyfrowa - takie plany ma operator kablowy UPC

Firma będąca częścią międzynarodowej grupy Liberty Global Inc. działa od wczoraj pod nowym logo. To cześć zmienionego podejścia do klienta, które ma się charakteryzować przede wszystkim prostym i przejrzystym komunikowaniem oferty. - Zrobiliśmy badania i okazało się, że komunikaty firm oferujących takie usługi jak nasze są zbyt skomplikowane. Podobnie z cennikami - mówi Simon Boyd, prezes UPC. Uproszczenie dotyczy cenników wszystkich ofert, a więc pakietów telewizyjnych, planów telefonicznych i dostępu do internetu. W ostatnim przypadku do wyboru są teraz trzy prędkości - do 2 Mb/s, do 4 Mb/s i do 20 Mb/s w cenach od 69 zł do 249 zł. Wszystkie umowy podpisywane są na czas nieokreślony. Prawdziwy przełom czeka jednak klientów UPC w maju. Wtedy - na początek w Warszawie - pojawi się w ofercie telewizja nadawana cyfrowo. - Po testach będziemy chcieli w pierwszym etapie objąć cyfrową telewizją 10 największych miast w Polsce - zapowiada Boyd. Nie chce jednak zdradzać, kiedy oferta będzie dostępna poza stolicą.

Dziś UPC ma ok. 1 mln klientów telewizji kablowej, 300 tys. użytkowników internetu i ponad 110 tys. klientów usług telefonicznych.

Copyright © Agora SA