Serwis bebo.gazeta.pl jest skierowany do odbiorców z grupy wiekowej 15-30 lat. Znajdą się w nim lokalne i globalne treści wideo dostarczane przez Agorę i jej partnerów oraz partnerów medialnych Bebo, m.in.: BBC, CBS, Endemol, MTV i Yahoo!.
Umowa o współpracy została zawarta na wyłączność. Bebo dostarcza pełną wersję swojej sieci społecznej w polskiej wersji językowej i zagwarantuje rozwój platformy. Agora odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej i promocję wspólnego serwisu.
- Podpisanie umowy z Bebo to ważne wydarzenie. Połączymy silną pozycję Agory w społecznościach internetowych z globalnym doświadczeniem naszego partnera. Razem chcemy być liderem wśród sieci społecznych w Polsce. Reklamodawcom zaoferujemy innowacyjne formy dotarcia do grupy użytkowników, która jest coraz trudniejsza do uchwycenia przez tradycyjne media - mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.
- Sieci społeczne oznaczają dzisiaj coś więcej, niż proste narzędzia komunikacyjne. Bebo to społeczna sieć medialna, w której styl życia i kontent idą ze sobą w parze, a użytkownicy używają mediów i rozrywki jako środków wyrazu. Nasza współpraca z Agorą pozwoli wykorzystać jej wiodącą pozycję w mediach w Polsce i zaoferować polskim użytkownikom Bebo bogactwo kontentu rozrywkowego - mówi Joanna Shields, prezes Bebo.
www.bebo.com jest jedną z najpopularniejszych anglojęzycznych społecznych sieci medialnych na świecie. Serwis, założony w lipcu 2005 r., ma obecnie ponad 40 mln zarejestrowanych użytkowników z Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Australii i Nowej Zelandii, którzy wykonują w nim 12 mld odsłon miesięcznie. Serwis jest liderem pod względem zasięgu w Irlandii oraz Wielkiej Brytanii, a w Nowej Zelandii jest najpopularniejszą społeczną siecią medialną. Trwają prace nad uruchomieniem wersji francuskiej, włoskiej, niemieckiej i hiszpańskiej serwisu. W roku 2006 www.bebo.com został uznany za najlepszy serwis społecznościowy w prestiżowym konkursie Webby w kategorii "Peoples Voice".