Internet Group przejmuje Call Center Poland

Internet Group przejęła cztery spółki z grupy Call Center Poland. Zapłaciła łącznie 140 mln zł.

Branża call center ma być jednym z filarów działalności Internet Group - oznajmił na wczorajszej konferencji prasowej Ryszard Wojciechowski, prezes Internet Group. Główna przejęta firma - Call Center Poland z podwarszawskiego Piaseczna - to jedna z najstarszych i największych firm tej branży w kraju. W swych telecentrach ma w sumie 400 stanowisk, na ten rok prognozuje około 36 mln zł przychodów. Dodatkowo Internet Group przejęła mniejszą spółkę call center Contact Point, firmę Webtel zajmującą się technologią m.in. dla branży telemarketingowej oraz spółkę szkoleniową Communication One Consulting. Wszystkie te spółki stanowiły jedną grupę kapitałową, należącą do firm inwestycyjnych zarejestrowanych na Cyprze i w Luksemburgu.

Pieniądze na transakcję Internet Group częściowo pożyczyła z BRE Banku. W przyszłości Internet Group planuje emisję akcji za około 100 mln zł, rozważa także wprowadzenie Call Center Poland na giełdę.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.