Wrocławski fundusz ogłosił uruchomienie spółki Web Kwadrat, która ma zajmować się "rozwijaniem usług internetowych w formule Web 2.0". Jest to modne (zdaniem niektórych komentatorów - głównie marketingowe) określenie trendów w internecie zakładających coraz większy udział samych internautów w tworzeniu, doborze i eksponowaniu treści w sieci. W Web 2.0 wpisuje się także skłonność internautów do autoprezentacji w sieci oraz zjawisko tworzenia się internetowych społeczności.
Drugim (mniejszościowym) udziałowcem i partnerem funduszu w tym przedsięwzięciu jest warszawski przedsiębiorca internetowy Michał Faber, znany głównie jako twórca serwisu informacyjnego na temat e-biznesu Biznesnet.pl oraz jako organizator (zresztą we współpracy z MCI Management) rozmaitych konferencji inwestycyjnych.
Jak podał MCI, celem inwestycji w wysokości 0,5 mln zł jest na początku rozwój innych przedsięwzięć Fabera - serwisu znajomości sieciowych dla profesjonalistów Biznes.net (coś na wzór popularnego na świecie serwisu LinkedIn czy też - z polskiego rynku - Ogniwo.net) oraz serwisu Trendomierz (gromadzi aktualności z innych witryn internetowych i blogów). W przyszłości nowa spółka ma rozwijać inne projekty tego rodzaju.