Geoff Ellis, odpowiedzialny za dystrybucję i rozwój w dziale telewizyjnym Walt Disney Co.: W tym czasie wprowadziliśmy nasz kanał na kilka innych rynków. Poza tym, gdy zaczynaliśmy wprowadzać kanały w Europie kilkanaście lat temu, patrzyliśmy przede wszystkim na finansową stronę przedsięwzięcia. Teraz staramy się, żeby miały one jak najszerszy zasięg. Połączenie tych dwóch aspektów zajmuje trochę czasu.
- Nie.
- W dającej się przewidzieć przyszłości będziemy polegać na dwóch partnerach.
- Disney Channel jest naszym flagowym produktem, który zwykle wprowadzamy w pierwszej kolejności. 11 lat temu uruchomiliśmy go w Wielkiej Brytanii, a następne kanały zaczęliśmy dodawać po trzech latach, gdy byliśmy pewni, że wszystko działa tak, jak powinno. Podobnie było w Skandynawii.
- Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie. Jednak wykonaliśmy dużą pracę nad programem i nie zostawimy tego tak po prostu. Teraz będziemy wspierać nasz kanał marketingowo, co będzie wymagało poważnych pieniędzy.