Na wrzesień planowana jest większa kampania promująca usługi internetowe pod marką Orange. Według "Rz" los Neostrady jest przesądzony, ale oficjalnie spółka nie chce udzielić informacji na temat planowanej zmiany marki.
- Zniknie z rynku, choć nie wcześniej niż za rok. W drugiej połowie 2009 roku ciężar sprzedaży przesunie się na usługi pod marką Orange - mówi "Rz" przedstawiciel grupy Telekomunikacji Polskiej.
W ubiegłorocznym rankingu "Rzeczpospolitej" Neostrada okazała się jedną z najmocniejszych marek rynku telekomunikacyjnego. Jej wartość oszacowana została na 529 mln zł. W ciągu ostatnich trzech lat TP wydała na promocję Neostrady ok. 100 mln zł. W grupie France Telecom obowiązuje jednak globalna marka Orange. Od ubiegłego roku na mocy umowy z France Telecom - swoim właścicielem - TP ma prawo do korzystania z Orange do oznaczenia usług w sieci stacjonarnej.
Według gazety TP rozważała zachowanie Neostrady jako samodzielnej marki usług telekomunikacyjnych, ale ostatecznie zarząd uznał, że to się spółce nie opłaca.