Era abonamentów

PTC zamknął ubiegły rok liczbą 13 mln klientów. To mniej niż pozostali gracze. Za to mocno wzrosła liczba użytkowników z abonamentem

- Nadchodzi era Ery - przekonuje Klaus Hartmann, prezes PTC, operatora Ery i Heyah. Pod względem liczby klientów spółka jest na trzecim miejscu i wyprzedza tylko "czwartego operatora", czyli Play (ta sieć ma 1 mln klientów). Prezesa napawają jednak optymizmem wyniki finansowe spółki za ubiegły rok. Przychody wyniosły 7,4 mld zł i były o ponad 4 proc. wyższe niż w roku 2006. Era chwali się przyrostem liczby klientów z kontraktem, a więc tych, którzy dla operatora są najcenniejsi. Ich liczba wzrosła o 19,4 proc. i stanowi 42 proc. całej bazy. - Stawiamy na abonamenty, bo polskie społeczeństwo się bogaci i z pewnością będzie zwracać się ku takim ofertom - tłumaczy Hartmann. W zdobywaniu klientów ma pomóc rozbudowa sieci sprzedaży, a także wprowadzenie nowych usług, m.in. dostępu do internetu stacjonarnego - Era Internet Domowy.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.