Programy komputerowe marki Tesco

Sześć pakietów komputerowych sygnowanych własną nazwą wypuści pod koniec miesiąca w Wielkiej Brytanii sieć hipermarketów Tesco - informuje BBC

Będzie to m.in. program office, antywirusowy i do obróbki zdjęć. Każdy z nich będzie kosztować mniej niż 20 funtów. Firma promuje je jako konkurencyjne wobec drogich produktów światowych potentatów tej branży - Microsoftu i Symanteca.

W ostatnich miesiącach Tesco coraz odważniej wchodzi w rynek artykułów przemysłowych. W sierpniu ogłosiła listę 8 tys. artykułów, które można kupić poprzez system home shopping. Są wśród nich m.in. sofy czy akcesoria do gry w golfa.

Analitycy twierdzą, że w tym tygodniu ogłosi wysokość zysku za pierwsze półrocze bieżącego roku. Ich zdaniem może on wynieść nawet miliard funtów.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.