o2.pl zwiększa zyski, myśli o giełdzie

O2.pl prawie czterokrotnie zwiększyło zysk netto w porównaniu do 2004 r. Być może pod koniec roku władze spółki zadecydują o wejściu na giełdę

- Takie wyniki zawdzięczamy dobremu zarządzaniu oraz koncentracji na dochodowych, autorskich projektach - uważa Dariusz Kołtko, rzecznik prasowy o2.pl. - Tlenofon w 2005 roku dzięki intensywnej edukacji internautów pozyskał ponad 100 tys. klientów, uruchomiliśmy także oglądaną co miesiąc przez 300 tys. internautów telewizję Lemon TV - opisuje Kołtko. Według niego na wyniki spółki miały też wpływ zmiany dokonane w portalu o2.pl w listopadzie 2004 roku (m.in. nowe logo i stylistyka).

Większość przychodów spółki pochodzi z reklamy w portalu o2.pl oraz w komunikatorze Tlen.pl, rośnie udział wpływów z usług telekomunikacyjnych (Tlenofon i dostęp do internetu).

Portal o2.pl w listopadzie 2005 r. miał wg badania Megapanel ok. 3 mln 900 tys. użytkowników, co dało mu siódmą pozycję pod względem miesięcznego zasięgu. To samo badanie określiło zasięg komunikatora Tlen.pl na 7 procent.

Wtorkowa "Rzeczpospolita" poinformowała, że o2.pl przymierza się do pozyskania zewnętrznego finansowania. - Bierzemy pod uwagę różne możliwe scenariusze pozyskania kapitału, ale jesteśmy najbliżsi wejściu na giełdę. - ujawnia Kołtko. - Ostateczną decyzję na ten temat podejmiemy pod koniec roku.

Wyniki finansowe o2.pl

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.